3
فروش ویژه
برای مشاهده محصولات فروش ویژه میتوانید به صفحه اصلی مراجعه کنید
نیاز سنجی
در این قسمت می توانید کمپرسور و تجهیزات مناسب برای سایت خود را محاسبه کنید
استعلام قیمت
برای استعلام قیمت محصولاتی که قیمت ندارند با ما تماس بگیرید

برترین سازندگان کمپرسور در دنیا ۴ ( کمپ ایر ) Compair

برترین سازندگان کمپرسور در دنیا ۴ ( کمپ ایر ) Compair   CompAir یک شرکت مهندسی و متخصص در تولید سیستم های هوای فشرده و گاز است. این شرکت سیستمی منشعب از شرکت  Gardner Denver در فهرست NYSE است. CompAir زمانی تشکیل شد که Holman با BroomWade ادغام شد تا با شعار  “سازمانی با منابع

بلاگ 06 مهر 1398

برترین سازندگان کمپرسور در دنیا ۴ ( کمپ ایر ) Compair

 

CompAir یک شرکت مهندسی و متخصص در تولید سیستم های هوای فشرده و گاز است.

این شرکت سیستمی منشعب از شرکت  Gardner Denver در فهرست NYSE است.

CompAir زمانی تشکیل شد که Holman با BroomWade ادغام شد تا با شعار  “سازمانی با منابع زیاد برای مقابله موثر در بازارهای جهانی “ تولید خود را آغاز کند  … نام گروه شرکت بین المللی فشرده هوا بود. چهار سال بعد این نام به CompAir تغییر یافت.

این ادغام در سال ۱۹۶۸ انجام شد .

هویت نام تجاری CompAir بر روی بسیاری از موسسات شناخته شده جهانی – استانداردهای قابل اعتماد در صنعت ساخته شده است.

کمپ ایر میراث دار بندهای ذیل است :

  1. Holman : سال 2001 دویستمین سال تاسیس هولمن را مشاهده کرد، این شرکت به طور جدی برای ساخت و ساز و صنایع معدنی با محصولاتی از قبیل سنگ های حفاری، حفاری های حفاری و ابزار معدن به طور کلی تاسیس شد. اخیرا نام تجاری آن با کمپرسورهای قابل حمل همراه است.
  2. LeRoi : شرکت LeRoi در ایالات متحده آمریکا در دهه 1980 به خانواده CompAir پیوسته و نام خود را در بازارهای آمریکای شمالی تاسیس کرده است.
  3. BroomWade : بیش از یک صد سال پیش تاسیس شده، نام Broomwade در سراسر جهان برای کمپرسورهای هوا قابل اعتماد است.
  4. Cyclon : دامنه تولید Cyclon اجزای کمپرسور و سری کمپرسورهای Regulated Speed سری L را تشکیل می دهد.
  5. Reavell : نام Reavell، که در صنعت بیش از صد سال  قدمت دارد به شدت در  بازار دریایی و گاز در سراسر جهان شناخته شده است.
  6. Hydrovane : از اوایل دهه 1950، Hydrovane مترادف با فن آوری کمپرسور vane بود.
  7. Kellogg : برند Kellogg به عنوان نام تجاری برای کمپرسورهای پیستونی کارآمد و قابل اعتماد در بازار آمریکای شمالی شناخته شده است.
  8. Luchard : لوچارد نام تجاری قبلی برای تجهیزات هوایی فشرده CompAir در فرانسه است.
  9. Mahle : نام تجاری Mahle یک برند قوی در بازار آلمان با شهرت کمپرسورهای کوچک پیستونی و اسکرو است.
  10. Mako : برند Mako نام تجاری پیشرو برای کمپرسورهای هوا و گاز در شمال امریکا از سال 1952 بوده است.
  11. Demag : بخش کمپرسور Mannesmann Demag، واقع در Simmern، آلمان، در دهه نود به عنوان بخشی از گروه CompAir بود، و در طول دوره انتقال تا سال 1999، نام تجاری Demag با محصول Mannesmann به دست آمد.

CompAir با تکیه بر تخصص تکنولوژیکی این مارک ها، به طور مداوم در توسعه سیستم های هوای فشرده قرار دارد و امروزه بیشترین کمپرسورهای کارآمد انرژی در بازار موجود است.

از تولید صنعتی، ساخت و ساز، دریایی و غذا و نوشیدنی به الکترونیک، خودرو، مواد شیمیایی و بسیاری دیگر، CompAir راه حل های هوا فشرده با کارایی بالا را ارائه می دهد.

طیف کاملی از محصولات CompAir شامل انواع فن آوری هوای فشرده و روانکاری بدون روغن بدون روغن، هوا و مدیریت هوا، کمپرسورهای موبایل و یک شبکه جهانی خدمات جامع است، که بهترین راه حل برای هر مشتری در هر زمان است.

در سال 2008 CompAir توسط گاردنر دنور، یکی از تولید کننده های پیشرو در کمپرسورها، بلورها و پمپ های بسیار پیشرفته، خرید آمد و در حال حاضر بخش عمده ای از گروه صنعتی این شرکت است.

گروه صنعتی گاردنر دنور با ارائه طیف گسترده ای از کمپرسورها و محصولات خلاء، به مشتریان در سراسر جهان در صنایع مورد استفاده قرار می دهد. این گروه تجهیزات قابل اعتماد و با صرفه جویی در انرژی را فراهم می کند که در بسیاری از برنامه های تولید و فرایند کار می کند.

محصولاتی که از کمپرسورهای کم فشار و فشار بالا به بلورس های سفارشی و پمپ های خلاء استفاده می شود، شامل صنایع عمومی، خودرو و تصفیه خانه های فاضلاب، علاوه بر غذا و نوشیدنی، پلاستیک و تولید انرژی می باشد.

این گروه جهانی مجموعه ای جامع از خدمات پس از فروش را برای تکمیل محصولات خود را ارایه می دهد.گاردنر دنور مستقر در میلواکی، ویسکانسین، ایالات متحده آمریکا است. گاردنر دنور در سال 1859 تاسیس شد و امروزه حدود 7000 کارمند در بیش از 30 کشور دارد.