3
فروش ویژه
برای مشاهده محصولات فروش ویژه میتوانید به صفحه اصلی مراجعه کنید
نیاز سنجی
در این قسمت می توانید کمپرسور و تجهیزات مناسب برای سایت خود را محاسبه کنید
استعلام قیمت
برای استعلام قیمت محصولاتی که قیمت ندارند با ما تماس بگیرید

برترین سازندگان کمپرسور در دنیا ۵ (‌سول ایر )‌ SULLAIR

برترین سازندگان کمپرسور در دنیا ۵ (‌سول ایر )‌ SULLAIR   برای بیش از 50 سال، SULLAIR  پیشرو  راه حل های هوا فشرده قرار گرفته است . این شرکت یکی از بهترین طراحان تکنولوژی اسکرو در کمپرسورهای هوا است و ماشین های ساخت آن در سراسر جهان برای دوام افسانه ای خود مشهور هستند .

بلاگ 07 مهر 1398

برترین سازندگان کمپرسور در دنیا ۵ (‌سول ایر )‌ SULLAIR

 

برای بیش از 50 سال، SULLAIR  پیشرو  راه حل های هوا فشرده قرار گرفته است .

این شرکت یکی از بهترین طراحان تکنولوژی اسکرو در کمپرسورهای هوا است و ماشین های ساخت آن در سراسر جهان برای دوام افسانه ای خود مشهور هستند .

sullair یکی از تولید کننده های اصلی کمپرسورهای پیستونی قابل حمل و ثابت است که برای استفاده تجاری و صنعتی طراحی شده اند.

SULLAIR در سال 1965 در شهر میشیگان ایندیانا تاسیس شد و به مرور زمان گسترش خدمات مشتریان در هر گوشه ای از جهان را به عهده گرفت . دفاتر شرکت در شیکاگو و تأسیسات تولیدی در ایالات متحده و چین هستند .

Sullair همه گواهینامه ایزو 9001 برای تضمین بالاترین استانداردهای کیفیت در زمینه تولید را دارا می باشد . همچنین دارای امکانات تولیدی در سوژو، جیانگ سو و شنزن، گوانگدونگ چین است که خدمات بازارهای آسیایی و استرالیا را انجام می دهند .

در آوریل 2017، هیتاچی sullair را به مبلغ 1،245 میلیون دلار خریداری کرد. و از آن به بعد به گروه هیتاچی پیوسته و بخشی از کمپرسور سازی شرکت صنعتی هیتاچی شده است.

قابلیت اطمینان – ماندگاری – کارایی  ….. ستون هایی هستند که کیفیت کمپرسورهای sullair را در اختیار دارند.

شعار SULLAIR این است که :ما هر دستگاهی را که تولید می کنیم، نگهداری می کنیم.

” ضد گلوله “ لقبی است که برخی از مشتریان به خاطر کیفیت عالی و دوام طولانی محصولات این شرکت به آن داده اند . شما کمپرسورهای sullair را در کارخانه ها و صنایع در سراسر جهان پیدا خواهید کرد، که بسیاری از آنها زمان آزمون را طی کرده و مانند روز اول کار می کنند.

اگر چه اولین کاربرد تجاری یک کمپرسور اسکرو تزریق روغنی توسط سازنده سوئدی Atlas Copco در سال 1957 انجام شد . دون هود، رییس مؤسسه Sullair این فن آوری را به بازار داخلی ایالات متحده در سال 1966 معرفی کرد، و تا سال 1969، sullair یک سری از کمپرسورهای اسکرو قابل حمل و ثابت را تولید کرده بود. هود فناوری Svenska Rotor Maskiner سوئدی را خریداری کرد که مهندس ارشد بازنشسته Alf Lysholm آن را در سال 1934 در حال توسعه کمپرسور اسکرو ابداع کرده بود و در حال توسعه توربین های گاز بود.

طراحی Lysholm نیز در وسایل نقلیه به منظور اعمال نفوذ هوا به سیلندر موتور، سوپرشارژر موتورهای گاز و دیزلی برای افزایش عملکرد موتور استفاده می شود.امروزه کمپرسورهای اسکرو محبوب ترین نوع کمپرسور هوا در سراسر جهان هستند.

تصمیم رهبر sullair  برای صرف انحصاری با تکنولوژی اسکرو، زمانی که دیگران هنوز بر تکنولوژی رانده شده از پیستون تکیه کرده بودند، ثابت می کند که یک این یک تصمیم ارزشمند برای این شرکت بوده و در رشد خود در صنعت قابل توجه بود.

امروزه، سولر دارای سه خانواده اولیه محصول است :

  • کمپرسورهای قابل حمل Air Power – برای بازارهایی که در آن جابجایی تجهیزات کمپرسور حیاتی است.
  • کمپرسورهای هوای ثابت – سیستم های کمپرسور که طراحی شده اند در موقعیت ثابت قرار می گیرند .
  • تولید قطعات مصرفی و یدکی اصلی (OEM)

در سال 2013 سه صنعت صنعتی؛ Sullair، Sundyne، و Milton Roy تحت یک شرکت مادر مشارکت کردند . شرکت Accudyne Industries، یکی از شرکت های پیشرو در تولید پمپ های صنعتی و کمپرسورهای جهانی است . صنایع Accudyne متعلق به یک مشارکت استراتژیک دو شرکت سهامی خصوصی است؛ گروه Carlyle L.P. و BC Partners، Ltd.

در Sullair، ارزش به این معنی است که مشتریان چه درک، تعریف و اندازه گیری محصولات و خدماتی را دارند .