برترین سازندگان کمپرسور در دنیا ۵ ( آلمیگ )‌ ALMIG

برترین سازندگان کمپرسور در دنیا ۵ ( آلمیگ )‌ ALMIG   ALMIG شرکتی موفق و با کیفیت آلمانی در صنعت کمپرسور ALMiG از یک شرکت با قدمت طولانی پدید آمده است که محصولاتش در صنعت هوای فشرده همیشه برای کیفیت، نوآوری و توجه مشتریان خود ثابت قدم بوده است. در سال ۱۹۲۳ کارخانه در Köngen به عنوان

بلاگ 08 مهر 1398

برترین سازندگان کمپرسور در دنیا ۵ ( آلمیگ )‌ ALMIG

 

ALMIG شرکتی موفق و با کیفیت آلمانی در صنعت کمپرسور

ALMiG از یک شرکت با قدمت طولانی پدید آمده است که محصولاتش در صنعت هوای فشرده همیشه برای کیفیت، نوآوری و توجه مشتریان خود ثابت قدم بوده است.

در سال ۱۹۲۳ کارخانه در Köngen به عنوان یک کارگاه مکانیکی کوچک برای تولید پمپ هوا اتوماتیک برای پر کردن تایرهای اتومبیل و کامیون تاسیس شد .

در ۱۹۲۵ طراحی و تولید کمپرسورهای هوا شروع می شود و در ۱۹۳۰ اولین کمپرسور قابل حمل تولید می شود.

پس از تغییر مالکیت، بنیاد و شروع رسمی شرکت ALMiG Kompressoren GmbH در تاریخ 1 ژوئیه 2007، نام ALMiG به نام Automatische Luftpumpen – ساخته شده در آلمان (پمپ هوا اتوماتیک – ساخته شده در آلمان) است.

این شرکت توسط ویکتور وبر رهبری می شود. ALMiG Kompressoren GmbH در حدود 200 نفر در Köngen کار می کند و تقریبا همه سیستم های کمپرسور در آلمان، در همان محل 1923 تولید می شوند. ALMiG نه تنها یک منبع موفق در تولید کمپرسورها بلکه یک ارائه دهنده سیستم های سفارشی برای تولید و بهینه کردن  هوای فشرده است.

محصولات Almig شامل انواع کمپرسورهای اسکرو – اسکرول و توربو کمپرسورها می باشد . ولی شهرت بیشتر Almig برای تولید کمپرسورهای تزریق آب می باشد . به عنوان مثال یک سیستم کمپرسور  اسکرو تزریق آب ALMiG سطح بالایی از هوای فشرده را تضمین می کند و مزایای بیشتری را به همراه می آورد.

محصولات شرکت آلمیگ شامل :‌

کمپرسورهای اسکرو

کمپرسورهای پیستونی

کمپرسورهای توربینی

کمپرسورهای اسکرول

و کمپرسورهای اویل فری می باشد .

 

در قسمت کمپرسور اسکرو انواع طراحیها از نوع تسمه ای تا کوپل مستقیم و از ۵/۵ کیلو وات تا ۴۰۰ کیلو وات ساخته و عرضه می شود .

شرکت ALMIG در سیستمهای ریلی نیز بسیار فعال و تولیدات منحصر به فردی دارد .