3
فروش ویژه
برای مشاهده محصولات فروش ویژه میتوانید به صفحه اصلی مراجعه کنید
نیاز سنجی
در این قسمت می توانید کمپرسور و تجهیزات مناسب برای سایت خود را محاسبه کنید
استعلام قیمت
برای استعلام قیمت محصولاتی که قیمت ندارند با ما تماس بگیرید

برترین سازندگان کمپرسور در دنیا ۱ (‌اینگرسولرند ) Top air compressor manufacturers

برترین سازندگان کمپرسور در دنیا ۱ (‌اینگرسولرند ) Top air compressor manufacturers   در دنیای امروز شرکتهای بسیاری هستند که انواع کمپرسورهای هوای فشرده را تولید می کنند ٬ اما برترین آنها کدام هستند ؟ و علت این خوشنامی چیست ؟ در این مقاله سعی می کنیم که ۱۰ کمپانی بزرگ سازنده کمپرسور در دنیا

بلاگ 04 مرداد 1398

برترین سازندگان کمپرسور در دنیا ۱ (‌اینگرسولرند ) Top air compressor manufacturers

 

در دنیای امروز شرکتهای بسیاری هستند که انواع کمپرسورهای هوای فشرده را تولید می کنند ٬ اما برترین آنها کدام هستند ؟

و علت این خوشنامی چیست ؟

در این مقاله سعی می کنیم که ۱۰ کمپانی بزرگ سازنده کمپرسور در دنیا را معرفی نموده و علت موفقیت آنها را توضیح دهیم :

 

۱- اینگرسولرند     Ingersollrand

شرکت اینگرسولرند در سال ۱۸۷۱ و به نام Ingersoll Rock Drill Company تاسیس شد . کار ابتدایی این شرکت انجام پروژه های ساخت و ساز و معدن بود . و در سال ۱۸۷۲ Rand & Waring Dr & Compressor Company تشکیل شد . در سال ۱۹۰۴ ساخت کانال پاناما با استفاده از دریل های Ingersoll-Sergeant آغاز شد . و در سال ۱۹۰۵ با ادغام شرکت مته Ingersoll-Sergeant Drill Company و شرکت Rand Drill  نام شرکت به Ingersoll-Rand تغییر یافت .

این کمپانی در سال 1906 به عنوان “IR” در بورس اوراق بهادار نیویورک نامگذاری شده است . Ingersoll Rand محصولات و خدمات خود را به طور مستقیم یا از طریق توزیع کنندگان به مشتریان سراسر جهان ارائه می دهد. از ژانویه 2016، Ingersoll Rand عملیات تولید و مونتاژ را در 51 کارخانه در سراسر جهان انجام می دهد. Ingersoll Rand همچنین دفاتر، انبارها و مراکز تعمیر و نگهداری در سراسر جهان را دارد .

سایت رسمی این شرکت https://company.ingersollrand.com می باشد

 

تعهد اینگرسولرند به مشتریان :

ما پیشرفت را از طریق استفاده از توانایی های افراد و فن آوری برای ارتقاء کیفیت زندگی الهام می دهیم. با ایجاد محیطی راحت، پایدار و کارآمد، مشتریان ما را قادر می سازند تا پیشرفت واقعی و تاثیر مثبتی در جهان خود داشته باشند.

چشم انداز اینگرسولرند :

دنیای پیشرفت پایدار و نتایج پایدار.

هدف اینگرسولرند:

ما با ایجاد محیط های راحت، پایدار و کارآمد، کیفیت زندگی را ارتقا می دهیم.

ارزشها در شرکت اینگرسولرند  :‌

  • درستی :
  • ما در هر کاری که انجام میدهیم، با بالاترین استانداردهای اخلاقی و قانونی عمل میکنیم.
  • ما بااصالت ارتباط برقرار می کنیم و برای اقدامات مان پاسخگو هستیم.
  • ما با بهره گیری از بهترین امتیاز مشتریان، سهامداران، جوامع و خودمان، به موفقیت عملیاتی دست می یابیم.
  • ما متعهد به داشتن مسئولیت اجتماعی در همه جوامع می باشیم که با تمرکز بر کاهش اثرات مخرب محیطی ، حمایت از زمان و  منابع مالی به جوامعی که در آن زندگی می کنیم و کار می کنیم  و کمک به مشتریان عمل می کنیم.

 

  • احترام :
  • ما به همه مردم، فرهنگ ها، دیدگاه ها و زمینه ها احترام میگذاریم و برای ما با ارزش هستند
  • تشویق گفتگوی واقعی، بحث آزاد، درک تنوع و ارزیابی دیگران، بهبود عملکرد کسب و کار، افزایش بهره وری انسان و ایجاد راه حل های نوآورانه قانون ماست

 

  • کار تیمی :‌
  • ما با هم کار می کنیم و منابع را برای ارائه ارزش بیشتر به مشتریان، کارکنان، شرکای تجاری و سهامدارانمان به اشتراک می گذاریم.
  • ما در سراسر بخش ها و عملکردها برای ایجاد فرصت های هیجان انگیز و تحریک تفکر خلاق، که منجر به مزایای قابل توجه رقابتی و رشد بلند مدت در سطح جهانی می شود، همکاری می کنیم.

 

  • نو آوری :
  • ما از مهارت ها، استعدادها و ایده های مختلف ما برای توسعه راه حل های مبتنی بر مشتری، نوآورانه و تخیلی استفاده می کنیم.
  • نوآوری در قلب همه چیزهایی است که ما معتقدیم و همه چیز ما انجام می دهیم، و توسط تمرکز مشتری ما، روح متعهد و تفکر پیشرفته ما در پشت چگونگی انجام کسب و کار و نحوه عملکرد ما نشان داده شده است.

 

  • شجاعت :‌
  • ما برای آنچه که ما معتقدیم درست است صحبت می کنیم و خطرات را برای ایجاد پیشرفت اندازه گیری می کنیم.
  • ما به شیوه های جدید تفکر و انجام کارها، به منظور ایجاد امکانات جدید برای کارکنان، مشتریان و جوامع که در آن فعالیت می کنیم، بسیار مشتاق هستیم
  • ما با بهره گیری از چالش های غیر منتظره و فرصت های جسورانه، مزایای جهانی را به دست می آوریم و به موفقیت عملیاتی دست می یابیم.

 

اینگر سولرند چگونه کار می کند ؟

 

رشد از طریق نوآوری : 

استراتژی رشد اینگرسولرند شامل سه حوزه است: نوآوری، بازارهای نوظهور و خدمات.

با تمرکز تلاش ها در این زمینه ها و ارایه راه حل هایی که برای مشتریان که برای رفع نیازهای ایمنی، راحتی و کارایی در سراسر جهان مورد نیاز است، رشد می کنند.

برتری عملیاتی :

Excellence Operations (OpEx) یک فلسفه و مجموعه ای از ابزارهایی است که برای جلوگیری از زباله ها در عملیات استفاده می شود.

OpEx به تمام فرایندهای که در کسب و کار انجام می شود گفته می شود، از اولین تماس با مشتری از طریق فرآیند سفارش و فرآیند تحویل، از طریق مجموعه پرداخت از مشتریان .

تنوع و مشارکت :

آنها معتقدند که یک فرهنگ متنوع و فراگیر برای ایجاد یک رهبر نوظهور و پیشرفته در بازار ضروری است. با بهره گیری از استعدادها و مهارت های همه کارکنان، همچنان به تقویت شرکت ، به حداکثر رساندن سرمایه گذاری سهامداران خود و توانایی مدیریت بهتر در قرن 21 می پردازند.

 

برای بیش از 147 سال مردم در سرتاسر جهان به Ingersoll Rand به عنوان یک شرکت متعهد به یکپارچگی، مشتریان و دنیا نگاه کرده اند. اینگر سولرند در تعهد نسبت به یکپارچگی پایبندی دارد – در تمامی شیوه های کسب و کار

این شرکت متعهد به مشتریان، رضایت آنها و جوامع که در آن زندگی می کنیم و کار می کنیم می باشد .

شرکت اینگرسولرند تحت چارچوب حاکمیت شرکتی اداره می شود و تحت هدایت دستورالعمل های حاکمیت شرکتی قرار می گیرد که اطمینان حاصل می شود که در قوانین قانونی قابل اجرا و نیازمندی های فهرست نیویورک بورس اوراق بهادار اقدام می کنن و با استانداردهای اخلاقی تجارت جهانی مطابقت دارند .