3
فروش ویژه
برای مشاهده محصولات فروش ویژه میتوانید به صفحه اصلی مراجعه کنید
نیاز سنجی
در این قسمت می توانید کمپرسور و تجهیزات مناسب برای سایت خود را محاسبه کنید
استعلام قیمت
برای استعلام قیمت محصولاتی که قیمت ندارند با ما تماس بگیرید

برترین سازندگان کمپرسور در دنیا ۳ (کیزر )‌ KAESER

برترین سازندگان کمپرسور در دنیا ۳ (کیزر )‌ KAESER   KAESER KOMPRESSOREN یک شرکت خانوادگی است که در حال حاضر یکی از تولید کنندگان و تامین کنندگان محصولات و خدمات هوای فشرده است. شاید هنگامی که کارل کائسر فروشگاه ماشین خود را در سال 1919 افتتاح می کرد نمی دانست که  محصولات KAESER روزی یکی

بلاگ 04 مهر 1398

برترین سازندگان کمپرسور در دنیا ۳ (کیزر )‌ KAESER

 

KAESER KOMPRESSOREN یک شرکت خانوادگی است که در حال حاضر یکی از تولید کنندگان و تامین کنندگان محصولات و خدمات هوای فشرده است.

شاید هنگامی که کارل کائسر فروشگاه ماشین خود را در سال 1919 افتتاح می کرد نمی دانست که  محصولات KAESER روزی یکی از بزرگترین تامین کنندگان جهانی انواع کمپرسورها و سیستم های هوای فشرده خواهد شد .

کارل کائسر در تاریخ 27 ژوئن 1919 این شرکت را به عنوان یک کارگاه ماشین تاسیس کرد. او به تولید قطعات یدکی برای وسایل نقلیه موتوری و موتورها، به ویژه چرخ دنده ها پرداخت و بعد از آن با ساخت تجهیزات تخصصی به صنعت شیشه سازی متصل شد و در اندک زمانی 150 نفر را استخدام کرد.

پس از جنگ جهانی دوم و تقسیم آلمان  KAESER بخش بزرگی از بازار اصلی خود در ایالت تورینگیا را از دست داد  و مجبور شد که تجارت را در بازارهای جدید در جنوب و غرب آلمان ادامه دهد.

تصمیم برای شکل دادن به آینده این شرکت: تخصص KAESER در تولید موتور، همراه با تقاضای قوی برای کمپرسورها در اقتصاد پس از جنگ باعث شد تا آقای کیزر کمپرسورها را به محدوده محصول خود اضافه کند.

اولین کمپرسور رفت و برگشتی توسط KAESER در سال 1948 ساخته شد . ظرف چند سال موفق شد تا ظرفیت 60 کیلو وات را تولید کند.

کارل کائسر جونیور Carl Kaeser Jr پسر بنیانگذار، ابتکار عملی برای استراتژیک بعدی خود را از نشان داد : توسعه کمپرسورهای اسکرو . قلب هر کمپرسور اسکرو ساخت  KAESER دو مارپیج دوار است . تولید کمپرسورهای اسکرو جدید در سال 1973 آغاز می شود. در طی سال های بعد، KAESER KOMPRESSOREN در کنار تولید کنندگان پیشرو جهان از کمپرسورهای اسکرو جای می گیرد.

KAESER در حال حاضر بیش از 5700 کارمند در سراسر جهان دارد و در بیش از 100 کشور در سراسر جهان از طریق دفاتر محلی و شرکای منحصر به فرد فعال است.

این شرکت محصولات خود را در کوبورگ (شمال بایرن) و گرا (تورینگن) در آلمان تولید می کند . حتی پس از نصب سیستم، Kaeser معتقد است که حفظ ارتباط نزدیکی با مشتری مهم است. این تبادل مداوم، یک روند بهبود مستمر برای محصولات و خدمات را پشتیبانی می کند.  قابلیت اطمینان، هزینه بهره وری و کیفیت سه عنصری هستند که یاعث شهرت محصولات Kaeser در سراسر جهان مشهور شده اند .

شعار کایزر این است :‌  هوای بیشتر …. صرفه جویی بیشتر …

Kaeser تنها کمپانی است که دستگاه دست دوم را هم به مشتریان ارایه می دهد .

محصولات Kaeser شامل :

  • انواع کمپرسورهای اسکرو (‌اویل فری – اویل اینجکت )
  • کمپرسورهای رفت و برگشتی
  • بلویرها
  • کنترلرها
  • درایر ها
  • تجهیزات جانبی مانند اتودرین – تله آبگیر – فیلتر و …
  • مخازن ذخیره هوای فشرده
  • انواع ولو ها
  • کمپرسورهای دیزل یا پرتابل
  • تجهیزات دست دوم

آدرس سایت Kaeser :

www.kaeser.com