3
فروش ویژه
برای مشاهده محصولات فروش ویژه میتوانید به صفحه اصلی مراجعه کنید
نیاز سنجی
در این قسمت می توانید کمپرسور و تجهیزات مناسب برای سایت خود را محاسبه کنید
استعلام قیمت
برای استعلام قیمت محصولاتی که قیمت ندارند با ما تماس بگیرید

برترین سازندگان کمپرسور در دنیا ۲ ( اطلس کوپکو )‌ Top air compressor manufacturer

برترین سازندگان کمپرسور در دنیا ۲ ( اطلس کوپکو )‌ Top air compressor manufacturer   شاید به جرات بتوان شرکت اطلس کوپکو را بهترین سازنده کمپرسور و تجهیزات هوای فشرده در دنیا نام برد . اطلس کوپکو در سال ۱۸۷۳ توسط یک خانواده سوئدی تاسیس شد  . در شروع تاسیس این شرکت محصولاتی را برای

بلاگ 04 شهریور 1398

برترین سازندگان کمپرسور در دنیا ۲ ( اطلس کوپکو )‌ Top air compressor manufacturer

 

شاید به جرات بتوان شرکت اطلس کوپکو را بهترین سازنده کمپرسور و تجهیزات هوای فشرده در دنیا نام برد .

اطلس کوپکو در سال ۱۸۷۳ توسط یک خانواده سوئدی تاسیس شد  .

در شروع تاسیس این شرکت محصولاتی را برای راه آهن تولید کرد، اما اساس کسب و کار این شرکت به سالهای اولیه قرن بیستم می رسد٬ زمانی که اولین کمپرسورها، ابزار و سنگ های حفاری ساخته شد .

اطلس کوپکو در سال 1873 در استکهلم سوئد تاسیس شد تا راه آهن سوئد را با انواع تجهیزات برای ساخت و راه اندازی راه آهن جدید کمک کند . اما با رشد صنعت سوئد در کوتاه مدت، اطلس کوپکو در اواسط دهه 1880 یک تغییر استراتژیک به سوی تولید محصولات پیشرفته ای مانند موتورهای بخار و دیگهای بخار را شروع کرد .

در نوامبر 1890، این شرکت بازسازی شد و یک شرکت جدید، Nya Aktiebolaget Atlas با سه خط تولید جدید تاسیس کرد:

لوکوموتیو، سیستم های گرمایی تجاری و ماشین آلات.

در آغاز دهه 1890، یک مهندس جوان به نام گوستاف رید از انگلستان و آمریکا بازدید کرد و به ترتیب با چکش پنوماتیک و چکش پرچین بازگشت.

ماشین های جدید ارزشمند بودند و به زودی برای آنها قطعات یدکی و جایگزین به وجود آمد. در ابتدا، ابزار پنوماتیک تولید شده توسط اطلس کوپکو تنها برای استفاده در کارگاه های خود ساخته  میشد، اما به دلیل کیفیت بالای این قطعات  تقاضای خرید آنها در سراسر سوئد افزایش یافت.

اطلس کوپکو تولید منظم قطعات پنوماتیک را در سال 1901 با مهندسی به نام Gunnar Jacobsson آغاز کرد و یک واحد پنوماتیک تازه تاسیس شد .

تحت مدیریت ژاکوبسون، که تبدیل به مدیر عامل Nya Aktiebolaget اطلس در سال 1909 شد، بخش پنوماتیک به سرعت تولید وسیعی از ابزار و کمپرسورهای هوا را گسترش داد . در اوایل سال 1904، یک نسخه از کمپرسور در آلمان تولید شد که توسط موتورهای بخار اطلس کوپکو هدایت می شد، و در سال بعد شرکت کمپرسور و همچنین نخستین حفاری سنگین خود راه اندازی شد .

با پایان جنگ جهانی اول، اطلس کوپکو  بیش از 50 درصد از بازار قطعات پنوماتیک و  سهم بیشتری از سود را نیز به خود اختصاص داد. خطوط تولید دیگر به تدریج حذف شدند. تولید ماشین های راه آهن در سال 1911 پایان یافت و آخرین لوکوموتیو در سال 1917 راه اندازی شد.

در سال 1917، اطلس کوپکو با Diesels Motorer، سازنده موتورهای دریایی و موتورهای دیزل ایستاده ادغام شد. این شرکت جدید به نام «اطلس دیزل» نامگذاری شد و در طول دهه 1920 تمام عملیات به سیکلا، خارج از استکهلم، که امروزه Atlas Copco در آن مستقر است، نقل مکان کرد.

اگر چه تولید محصولات پنوماتیک همچنان با قدرت ادامه داشت و در اوایل دهه 1930 بیش از 50 درصد شرکت را به دست آورد اما فعالیت های دیزل به شدت کاهش یافت و در سال 1948 به پایان رسید . نام “اطلس دیزل” دیگر مرتبط نبود، نام جدیدی پیدا شد که منعکس کننده عملیات این شرکت و ادغام شرکت های خارجی آن است.

Atlas Copco نامی بود که انتخاب شد، این انتخاب  از نام یک شرکت تابعه بلژیکی Compagnie Pneumatique Commerciale گرفته شده است.

محصولات و خدمات نوآورانه اطلس کوپکو  عبارتند از کمپرسور، پمپهای خلاء، ژنراتور، پمپ، ابزار قدرت و سیستم های مونتاژ.

مشتریان اطلس کوپکو در سراسر جهان واقع شده اند. گروه Atlas Copco یک شرکت جهانی با منابع جهانی است که در بیش از ۱۸۰ کشور فعالیت دارد . Atlas Copco با استفاده از تکنیک های تولید ناب به منظور بهینه سازی کارایی، حذف ضایعات از فرآیند تولید و بهبود نتایج تحویل به موقع دارد .

اطلس کوپکو مالک بسیاری از برندهای قوی در صنعت است. هر نام تجاری، چشم انداز آنها  را برای تبدیل شدن به یکی از مهمترین اولویت ها برای مشتریان و دیگر سهامداران اصلی حفظ می کند.

برندهای مشهوری مانند : PUSKA , CREEMERS COMPRESSORS- PNEUMATECH -ABAC – MARK- EKOMAK – Chicago Pneumatic – Ceccato – HSI – LIUTECH -GESAN-Balma- ALUP – Liutech – Fiac  و دهها کمپانی دیگر همه متعلق به شرکت اطلس کوپکو هستند

چشم انداز Atlas Copco

تبدیل شدن به اولویت اول برای کارکنان، مشتریان و دیگر سهامداران است. این به این معنی است که اولین شرکتی است که به آن فکر می کنید و آن چیزی که انتخاب می کنید.

 

ماموریت Atlas Copco

برای ارائه رشد سودآور پایدار است. این بدین معنی است که آنها از کسب و کار خود، از جمله منابع و افراد محافظت و پشتیبانی می کند، به نحوی که از لحاظ اقتصادی، محیطی و اجتماعی مسئول باشد.

استراتژی Atlas Copco

دستیابی به رشد سودآور پایدار، باعث می شود که ما رقابتی و نوآورانه ای باقی بمانیم و اطمینان حاصل کنیم که ما همچنان به انجام اخلاقیات تجاری هست این استراتژی شامل پنج ستون است که همه فعالیت های ما را برجسته می کند و با اولویت های ما تکمیل می شود.

هر یک از ستون های استراتژی ما به اولویت های اصلی پایداری ما می پردازد. استراتژی و اولویت ها یکدیگر را تکمیل می کنند. استراتژی چیزی است که ما انجام می دهیم. اولویتها چگونگی انجام این کار است. و اولویت ها اطمینان حاصل می کنند که ما امروز، فردا و در بلند مدت انجام می دهیم. آنها اطمینان حاصل می کنند که استراتژی های ما واقعا پایدار هستند و به همان اندازه که ما رشد می کنیم، ما از نظر اخلاقی این کار را انجام می دهیم و یک سازمان ایجاد می کنیم که نتایج را به آینده می رساند.

 

این چشم انداز  ابتدا در ذهن اول در انتخاب ® به عنوان تامین کننده راه حل های هوای فشرده و گاز، با تعامل، متعهد و نوآورانه، و ارائه بهترین ارزش برای مشتریان است.

رقیب اصلی کمپرسور در بازار کمپرسورهای صنعتی و تجهیزات تصفیه هوا Ingersoll-Rand، Kaeser، Hitachi، Gardner Denver، Cameron، Sullair و Parker Hannifin هستند. رقبای منطقه ای و محلی متعددی نیز وجود دارد که بسیاری از آنها در چین هستند. در بازار برای کمپرسورها و فرآورده های گاز و فرآیند، رقبا اصلی عبارتند از Siemens و MAN Turbo.